Frågor & Svar

TV

Fråga: Jag har problem med TV (bild, utbud mm), vad ska jag göra?
Svar: Kontakta ComHems kundservice.

BREDBAND

Fråga: Mitt bredband fungerar inte, vad ska jag göra?
Svar: Kontakta Ownits kundservice.

Fråga: Mitt fasta/trådlösa bredband går långsamt, vad ska jag göra?
Svar: Kontakta Ownits kundservice.

TELEFONI

Fråga: Min telefon fungerar inte, vad ska jag göra?
Svar: Kontakta Ownits kundservice.
Det finns också ett telefonicenter där man kan aktivera diverse tjänster, t ex att blockera nummer, se samtalslistor över inkommande och utgående samtal, mm. Inloggning och aktivering sker på http://tc.ownit.se
Användarnamn är riktnummer och telefonnummer utan streck. Lösenord kan fås från Ownit kundservice om ni inte fått det i brev när installationen gjordes.

Antal besök:

(636)